lancetta di sangue

Cum'è una sucietà di fornitura medica di nova generazione, Wanjia hè ugualmente impegnata à migliurà l'accessibilità è l'accessibilità di i prudutti medichi di alta qualità in u mondu, sia in spitali sia in casa.È mette una mente sana, u corpu è l'ambiente à a portata di tutti, in ogni locu. A nostra lancetta di sangue Twist hè dotata di l'agulla di alta qualità di prova, una punta di tri-bisellu riduce drasticamente u trauma quandu a pelle hè perforata.Sti lancetti offrenu ancu un stile universale cumpatibile cù quasi tutti i dispositi di lancing.A lancetta di sangue hè sterilizzata da GAMMA. Lancetta di sangue hè un picculu strumentu medicale utilizatu per u campionamentu di sangue capillare. Lancette di sangue sò aduprate per fà punture, cum'è un bastone di dita, per ottene campioni di sangue. Lancette di sangue sò generalmente dispunibuli. prick the skin in testing skin for allergies.Blood lancet hè utilizatu cù Lancing Device.We ponu processà i prudutti sicondu i campioni furniti da i nostri clienti.Calibro fine sterile usa e getta / punta d'ago a tripla bisellatura Lancette di sangue Punta d'agulla a tripla bisellata per una sperienza di campionamentu còmoda; Produzione automatica di precisione, varietà di aghi per risponde à e diverse esigenze; ​​Un modellu à iniezione, sterilizatu da Gamma, Adatta à tutti i dispositivi di punzonatura in u mercatu. Taglia 28G 30G ect.Smaller incisione permette à u situ di guarì più veloce;Sicurezza di l'utilizatori: l'agulla hè cumplettamente schermata prima è dopu l'usu. A precisione di a prova migliorata produce un flussu di sangue più naturale; Grande buttone di sparu per un piazzamentu precisu è faciule d'utilizazione; Funzione di sicurezza elimina a reutilizazione; Micro-lama in acciaio inox di qualità hospitalaria; accurate incision glide path.Patient safety: irradiazione gamma, agulla prutetta da un tappu di sicurezza, sistema integratu di prutezzione di l'agulla.Facile manipolazione: faciule d'utilizà un disignu operatu da buttone, solu operazione in dui o trè passi, richiede una furmazione minima per i novi utilizatori. : tribevel è u metudu di spedizione è penetrazione à alta velocità minimizza u dolore di u paziente è l'errore di u clinicu.

Efficacia: varietà di cunfigurazioni di punti è prufundità di penetrazione per adattà à a maiò parte di i bisogni di u sangue capillare. Applicazione: glucose di sangue è altri in testi diagnostichi. Prutezzione: prutegge i prufessiunali sanitari da u risicu di HBV, HCV, HIV.

À Vital, credemu chì a bona salute hè u fundamentu di una vita vibrante, cumunità próspera è prugressu avanti.Hè per quessa chì avemu u scopu di mantene a ghjente bè à ogni età è ogni tappa di a vita.


Tempu di Postu: Apr-14-2022